Publicat de: Andrei C. | 14 Octombrie, 2009

Eu nu voi uita niciodată

Eu nu voi uita niciodată
Cum ochii, uitându-se-n urmă,
Îşi ard pleoapa udă, o scurmă,
Şi nu îşi doresc să mai vadă.

Eu tremurul lor îl voi ţine
În camera tristelor ceasuri,
Rostirea mai dulcilor glasuri
Să-i fie acolo vecine.

Eu nu voi uita niciodată
De obraz cum în veci se desparte
O lacrimă dusă de moarte,
Amară, şi-atât de curată!

Întinde-voi mâna s-o ţie,
Să nu o strivească pământul,
Ci apa ei vie ca Sfântul
Să-mi spele de-acum veşnicia.

14.10.2009

Responses

  1. Asta-i una dintre cele mai frumoase. Spor la scris si Doamne ajuta!

  2. Mulţumesc, Doiniţa!:) Dă Doamne


Lasă un răspuns

Categorii

