Publicat de: Andrei C. | 26 Septembrie, 2009

Ochii mei

Ochii mei au încetat să vadă,
Au încetat spre Tine, Doamne, a se uita,
Şi nu mai văd lumină-n lumea-ntunecată,
Căci pe ochii calzi îmi pică pleoapa grea.

Ochii mei se luptă şi se roagă,
Dar îşi pierd puterea-naltă în zădar…
Frânge-mi toată, Doamne, inima de piatră
Că din cioburi multe, naşte-se-va iar.

Ochii mei îngheaţă în plăcere,
Focul lor se stinge, apune fumegând,
Şi visează toate, afară de-nviere,
Dar acelea, Doamne, veşnice nu sînt.

26.09.2009

Responses

  1. ai niste poezii extraordinare, am ramas placut surprinsa, ce versuri impletesti,merg direct la inima! Domnul sa te ajute sa scrii frumos in continuare 🙂

  2. Să dea Domnul, mulţumesc 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

