Publicat de: Andrei C. | 22 Octombrie, 2008

Rugăciune

Doamne, al nostru Tată sfânt,
Pe când Soarele apune
Luminează al meu cuvânt
Şi ascultă-mi rugăciunea…

Doamne, inima-i din piept
De va rătăci prin lume,
Tu, indică-i drumul drept
Şi lumină-n gânduri pune-i,
Visul ei, din suflet mare,
Pe cărare-i să-l iveşti,
Ca o Lună, ce răsare
Sus, pe bolţile cereşti…

Doamne, lacrima-i din faţă
Să nu fie de necaz,
Fericire, toată viaţa,
Să îi curgă pe obraz.
Să îl spele de durere,
De tristeţe şi minciună,
Într-o clipă de tăcere,
Când visările se-adună…

Doamne, Tu, înseninează-i
Bolta, de-i înnourată,
Ca să prindă-n palmă raza
De speranţă ne-ncetată.
Şi de-n viscole o să pice
În genunchi de dorul mare,
Dă-i puteri să se ridice
Şi aripi, ca să mai zboare…

Doamne, adă-i fericire,
Căci în inimă o ţin,
Doar atât, din toată firea,
Doar atât te rog… Amin.

16.10.08

Responses

  1. omg, omg, omg, omg, omg, omg, omg….
    Nu pot sa cred!!!
    Zau ca nu s-au inventat cuvinte pentru a descrie poezia asta…
    Incredibil de frumoasa.. Tu esti talentat, nu gluma..
    Ce fain, candva o sa ma laud ca l-am cunoscut pe al doilea Eminescu :hug:

  2. Cred că motivul laudei un pic diferit ar trebui să sune…

    Mulţumesc >:D<

  3. Frate… Sunt impresionata…am realizat ca nu faci parte din categoria celor care se autonomumesc OAMENI…doar pentru motivul ca sunt bipezi si cica…au minte! Tu…esti OM-GENIU…adica… INGER. DUMNEZEU, PARINTELE NOSTRU DRAG… SA TE INUNDE CU INFINITA INTELIGENTA CREATOARE, CU PACEA SI IUBIREA LUI…ASA CUM SUFLETUL TAU MERITA CU PRISOSINTA! Sunt mandra si fericita sa te stiu… aproape…iti urez… LUMINA, IUBIRE/INTELEPCIUNE,VOINTA/FORTA DIVINA!!! P. Luminita Mariana A.

  4. „IMPARIBUS MERITIS, PENDANT TRIA CORPORA RAMIS,
    DISMAS ET GESMAS, MEDIA EST DIVINA POTESTAS
    GESTAS DAMNATUR, DISMAS AD ASTRA LEVATUR…”

    „Inegali in meritele lor, trei trupuri atarna de un pom,
    Dismas si Gesmas, si la mijloc – ATOTPUTEREA LUI
    DUMNEZEU
    Gestas este condamnat, si Desmas e ridicat la stele..
    FACILIS DESCENUS AVERNO=este usor a se cobora in iad NON EST AD ASTRA MOLLIS E TERRIS VIA = Nu exista cale usoara…de la pamat… la stele!
    VICTORIA ET PRO VICTORIA VITA!= VICTORIE SI PENTRU VITORIE…VIATA!
    VICTORIA, ET PER VICTORIAM VITA= VICTORIE, SI PRIN VICTORIE VIATA!…
    NON IGNARA MALI, MISERIS SUCCURRERE DISCO=
    NU SUNT STRAINA NENOROCIRII, (DAR) INVAT SA USUREZ SUFERINTA ALTORA…

    FELICITARI INFINITE…DARDALA!

  5. M-am gandit azi toata ziua la temele despre care tu scri si la harul tau…iti sugerez ca ar trebui sa constientizezi de fapt si alte abilitati, aflate inca in stare
    latenta! Daca tu iti vei acorda sansa de a crede in DUMNEZEUL DIN TINE, CRED CA VEI AJUNGE CU PUTINA RABDARE SA AFLI CA POTI FACE ORICE ALTCEVA LA FEL DE BINE, direct proportional cu felul in care te poti exprima in versuri…concluzia e…CA PRIN CREDINTA SI MEDITATIE POTI AJUNGE SA-TI REALIZEZI, ORICE OBIECTIV PROPUS

  6. Hestia, am rămas statuie când am citit comentariile tale. Mulţumesc mult pentru cuvinte calde. Simţeam nevoia de a vedea ceva de genul acesta.
    Mereu rămân cu credinţa că El ne aude şi ne ascultă fiecare gând, fiecare dorinţă, dacă acestea vin din suflet. Sânt încrezut că faţă de tine va proceda cu aceeaşi bunăvoinţă de care ai scris mai sus, iar acel drum de la pământ la stele îl vei parcurge cu capul sus, cât de greu nu ar fi.
    Sper că am putut scrie un răspuns cât de cât, dat fiind că n-am prea avut cuvinte când am început, numai bine! Şi un mulţumesc din suflet..!

  7. Frate…cum am mai spus, sunt foarte fericita, ca exita intre noi…minuni ca tine…sunt sigura ca mai exista si altii si va veni vremea unirii noastre in gand, inima si suflet! Atunci va pieri raul, care inspira atatea suflete adormite! Poate gasesti pe net, de descarcat BUREBISTA. La inceputul filmului ne este redat un mesj al strabunilor, anume ca FORTA GANDULUI ESTE NEMURITOARE…daca ar fi sa adaptam acest mesaj la noua terminologie (contemporana), putem intelege ca LUPTA se duce cu gandul, care e de 3 ori viteza luminii. Gandul poate transforma materia in conditiile meditatiei constante, de 3 ori pe zi cate 10-20 minute!
    Iar sufletelor curate, LI SE DARUIESTE SI MAI MULTA FORTA! Conditia unica este intelegerea principiului CHRISTIC…DACA TE INTERESEAZA TE VOI INVATA CUM SE FACE…APOI E FOARTE IMPORTANT CA ATUNCI CAND SPUI „TATAL NOSTRU”, SA ZICI „CARE ESTI IN MINE SI IN CERURI…AMIN! LUMINA, IUBIRE/INTELEPCIUNE, VOINTA/FORTA DIVINA INFINIT CREATOARE!
    Cel mai drag om, stalpul copilariei mele, bunica din partea mamei s-a nascut in Balti…e clar ca si strabunicii tot de-acolo! Desi nu am fost niciodata, simt SPIRITUL BASARABIEI, PRIN TINE…FRATE! Iti multumesc tie TATA!

  8. Te rog mult, ia legatura cu mine pe mess la
    magiclamp9 -yahoo
    nu pot comenta aici, deoarece ai vizitatori si din alte parti…o sa fiu conectata cat o sa am baterie! Am internet mobil la tel. Symbian asa ca…mai putem sta de vorba…am sa-ti impartasesc niste presentimente, care ma macina, inca din aprilie! E foarte important! Am toate confirmarile ca nu gresesc!

  9. Hai ca inzcepi sa scrii din ce in ce mai bine 😛

  10. sa nu ma repet ….

    o poezie perfecta !!! 😀

  11. Mulţumesc..! 😀

  12. Minunata poezia….e cutremurator faptul ca mi se potriveste ca o manusa…
    As dori acordul tau sa pot pune acest poem pe blogul meu (cu precizarea sursei, ofc!).
    Voi pleca foarte departe, in necunoscut…si:
    „Doamne, inima-i din piept
    De va rătăci prin lume,
    Tu, indică-i drumul drept
    Şi lumină-n gânduri pune-i,
    Visul ei, din suflet mare,
    Pe cărare-i să-l iveşti,
    Ca o Lună, ce răsare
    Sus, pe bolţile cereşti…”

    Multumesc !!!!

  13. Sigur că poţi s-o pui pe blogul tău, mi-ar face plăcere.

    Mulţumesc!

  14. vai ce versuri ai scris…am ramas profund impresionata! tu chiar ai talent! si cat de frumos poti scrie, o rugaciune! catre Dumnezeu!fantastic!n am cuvinte…sa ne mai indulcesti inima cu poeziile tale, chiar ma linistesc cand citesc 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

